Zaloguj się
0,00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Zaloguj się
0,00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

A-Tec PRS 3 na gwint

2610,00 

Opis

A-Tec PRS to niezwykła hybrydowa konstrukcja tłumika i hamulca wylotowego. Łączy zalety tłumika dźwięku i hamulca wylotowego w jednym urządzeniu. Klasyczne tłumiki dźwięku redukują odrzut, ale nie są w stanie dojść do poziomu redukcji odrzutu charakterystycznego dla topowych hamulców. A-Tec PRS to game changer. Zwiększa wydajność redukcji odrzutu, jednocześnie redukując hałas. Wykonany w całości ze stali nierdzewnej wykończony z zewnątrz Cerakotem dającym gwarancję niezawodności działania w najtrudniejszych warunkach.

Montaż A-Tec PRS:

  1. Wkręć gwint do końca w hamulec wylotowy i ponownie wykręć o jeden pełny obrót.
  2. Wkręcić i dokręcić nakrętkę kontrującą
  3. Przykręć ten zestaw do gwintów wylotowych
  4. Dokręcić kluczem na dwóch wyfrezowanych powierzchniach.
  5. Poluzuj nakrętkę kontrującą, wyreguluj hamulec i ponownie dokręć.
  6. Nałóż Loctite na męską część wkładki, aby zabezpieczyć wkładkę gwintowaną.
SKUTECZNOŚĆ 28 DB(C) (6,5×55)
WAGA 565 g
ŚREDNICA 44.4 mm
DŁUGOŚĆ ZACHODZENIA NA LUFĘ n/a
DŁUGOŚĆ PRZED LUFĄ 212 mm
DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 212 mm
MAKSYMALNA ŚREDNICA LUFY n/a

Informacje dodatkowe

Marka

A-TEC

Kaliber

.264 (6,5), .30 (.308), .338

Gwint

3/4”-24 UNEF, 5/8”-24 UNEF, M14X1, M15X1, M16X1, M17X1, M17X1.5, M18X1, M18X1,5

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „A-Tec PRS 3 na gwint”
A-Tec PRS to niezwykła hybrydowa konstrukcja tłumika i hamulca wylotowego. Łączy zalety tłumika dźwięku i hamulca wylotowego w jednym urządzeniu. Klasyczne tłumiki dźwięku redukują odrzut, ale nie są w stanie dojść do poziomu redukcji odrzutu charakterystycznego dla topowych hamulców. A-Tec PRS to game changer. Zwiększa wydajność redukcji odrzutu, jednocześnie redukując hałas. Wykonany w całości ze stali nierdzewnej wykończony z zewnątrz Cerakotem dającym gwarancję niezawodności działania w najtrudniejszych warunkach. Montaż A-Tec PRS:
  1. Wkręć gwint do końca w hamulec wylotowy i ponownie wykręć o jeden pełny obrót.
  2. Wkręcić i dokręcić nakrętkę kontrującą
  3. Przykręć ten zestaw do gwintów wylotowych
  4. Dokręcić kluczem na dwóch wyfrezowanych powierzchniach.
  5. Poluzuj nakrętkę kontrującą, wyreguluj hamulec i ponownie dokręć.
  6. Nałóż Loctite na męską część wkładki, aby zabezpieczyć wkładkę gwintowaną.
SKUTECZNOŚĆ 28 DB(C) (6,5x55)
WAGA 565 g
ŚREDNICA 44.4 mm
DŁUGOŚĆ ZACHODZENIA NA LUFĘ n/a
DŁUGOŚĆ PRZED LUFĄ 212 mm
DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 212 mm
MAKSYMALNA ŚREDNICA LUFY n/a

Masz pytania odnośnie powyższego produktu? Zadzwoń lub napisz - z chęcią pomożemy!

Metody wysyłki
InPost Kurier
InPost Paczkomat
Metody płatności
Gotówka
Przelew bankowy
© 2024 PWS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Metody wysyłki
InPost Kurier
InPost Paczkomat
Metody płatności
Gotówka
Przelew bankowy
© 2024 PWS. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Black Week 2024

W okresie od 25.11.2024 do 01.12.2024 wszystkie produkty marek: PWS, A-Tec i KRG są w promocji.